Saturday, January 20, 2007

Pakker

Jeg fikk en pakke i posten for noen dager siden. Jeg visste hvem den var fra, fordi han hadde sagt at han skulle sende den. Jeg visste hva som var inni også. Men da jeg åpnet pakken og tok ut et stykk nyeste skive laget av The Shins og boken Man kan ikke svikte sin beste venn og bli god til å synge samtidig av Kim Hiortøy, da måtte jeg hoppe likevel.

Jeg tror sannelig jeg skal sende deg mer post, hvis du blir så glad hver gang du får det, sa Åsmund.

Så høyt hoppet jeg.
Takk for pakken, Underbusk.
Postkasse, til for å brukes.

8 comments:

Panama said...

din blogg. gjør meg glad.
Har du forresten lest Maria og Jose?Kim som har tegnet den også. Jeg kommer hjem i morgen! Gleder meg! Kyss fra Pan-Am Airlines

Hanna Hvattum said...

fnis. takk.

jeg har ikke lest noe av han, utenom halve du kan ikke svikte... Vafler snart? :)

Arturolies said...

Du må høre "Hei"-plata hans også, den er sikkert fint soundtrack til boka.. ;)

Britt M. said...

Den boka er bare det mest fantastiske underfundige jeg noen gang har lest :)
Nå ble jeg i godt humør bare av å tenke på den... Nyt lesningen!

Hanna Hvattum said...

@martin: jeg har ikke den plata... kanskje noen kunne sende meg den i posten... prikk, prikk, prikk...

@britt.m: Jeg aner ikke hvem du er, også har du linket begge bloggene mine. Da ble jeg litt rørt:)

Jeg nyter! Det beste er å lese rett før man legger seg. Bare litt, så det ikke tar slutt enda.

Under Busken said...

Vær så god. (:

Britt M. said...

Det er ikke så lenge siden jeg oppdaget deg, men du er farlig avhengighetsskapende... :)

Hanna Hvattum said...

@simen: Takk, fordi Sånt gjør alt.

@britt m.: Sånt også. Jeg blir veldig smigret, og innimegglad av sånt.