Saturday, January 27, 2007

Mat er nødvendig

Når jeg våkner merker jeg at jeg dør sakte av sult. Det har jeg ikke tid til, jeg driver med alt for mye. Jeg skrur på ovnen, og setter meg i sengen for å vente til den blir varm.

Jeg tar ut pizzaen av frysern. Jeg har lært at man skal spise det man har lyst på når man er syk, for å klare å spise i det hele tatt. Jeg har spist grøt den siste uken. Pizza er lov. Jeg ser på ovnen. Den er på. Søren, tenker jeg. Noen har skrudd på ovnen, for å lage mat. Det går et par sekunder. Jeg kommer på at det er meg som har skrudd på ovnen, for å lage mat.

Jeg liker mat. Mat er nødvendig.Det er helt utrolig hvor mye stygge bilder som kommer opp når man søker på food på googles bildesøk. Derfor prydes denne posten av bilder fra Fjellstrand, sommeren 05. Mine vakre venninner vet at mat er viktig. Velkommen til bords.

5 comments:

Anonymous said...

Grøt en hel uke... Høres ut som du need to stir it up a little. Hva med en appelsin inni der, sånn for å unngå skjørbuk?

Karen said...

Av og til er livet en prøvelse. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, for jeg har hatt omgangssyke i en uke nå, og da kvalmen gav seg var jeg bare sulten i tre dager. Men jeg visste at jeg ikke kunne spise noe. Jeg spiste selvfølgelig, og ble liggende i to dager til. Så mitt råd til deg er:
Ikke la det teite monsteret styre deg! Eat the pizza! Eat the pizza!


Så får man bare ta konsekvensene når de kommer.

Hanna Hvattum said...

Det gikk fint overraskende lenge. Trodde jeg kom til å sulte i hjel i løpet av noen dager... Men etter en uke på diett begynte jeg å merke det. I dag er Monster borte, og jeg kunnet spise ganske normalt. Spiste fire skiver bare til frokost:)

Det hørtes litt crap ut, Karen! Men jeg liker visdommen du trakk ut av det. Man skal ikke la monstere styre seg:) Når reiser du?

Panama said...

jeg skal skrive en stil om deg neste gang. jeg ler og ler av og med deg. vil du ha vafler i dag?

Hanna Hvattum said...

Panama! Jeg vil ha vafler med deg en dag, og snakke om verden.