Tuesday, January 17, 2006

Å tisse i motvind

Ja. Jeg skal rett og slett blogge om tissing.

Oppå vaskemaskinen står tørketrommelen. Den lager tøy tørt. Og nederst på tørketrommelen kommer det ut varm luft. På vårt bad står den slik at den varme luften treffer meg når jeg sitter på toalettet. Jeg kan ikke si annet enn at jeg syns det er koselig å tisse i varm motvind. Anderledes. Men definitivt koselig.

Og jeg lurer på en ting; De som ikke trives med å tisse i motvind, kan de ikke bare snu seg?

Denne fyren ser ut til å like å tisse i motvind.

4 comments:

Anonymous said...

Hva med å tisse i buksa i kulden for å nyte det varme øyeblikket - før det blir enda kaldere igjen? Spørsmålet er vel om det er verdt det, eller om det er greiere med varmluft på do.

Anonymous said...

jeg heter kålrabi, altså uten e, men det var en grunn til at jeg tok den med. hvis du finner ut hvorfor, vet du hva jeg egentlig heter :)

Hanna Hvattum said...

nerd.

Anonymous said...

Høres ut som en lur plan og bare snu seg i stede, menne for oss jenter da, så er vel ikke problemet så veldig stort eller...?