Tuesday, January 17, 2006

Jeg elsker deg...

I dag satt vi i biblioteket og nerda, mens vi ventet på at klokka skulle bli stengt. Og mens vi gjorde det surfet vi på internett etter lister med ting man kunne gjøre mens man kjedet seg. Kristin stakk en finger i øyet og fant ut at det gjorde vondt. Jeg vurderte å skrive skumle mail til folk jeg ikke kjent. Så kom jeg over denne siden;
http://www.nesteklikk.no/20050817/64875

Og det som gjorde meg litt... forvirret var prikkene etter "10. Gjort en striptease for noen...". For etter "8. Sagt «Jeg elsker deg» - og ment det" er det ingen prikker. Med fare for å høres litt tøs ut; Hva er det som er så spess med en striptease?

Å si at du elsker noen, og mene det. Hvis det ikke er den vanlige "Vi er venner og jeg elsker deg", da er det bigassFredrikSkavland på gang! Det er store saker. Det fortjener pokker meg en prikk eller to.

6 comments:

Anonymous said...

Nå har jeg kommet meg gjennom hele bloggen så langt. Jeg er nesten inspirert til å skrive litt i min egen, men kommer ikke på noe å omtale. Jeg synes bloggen din er av unormalt god kvalitet, spesielt med tanke på at den er skrevet av og med jentelus :) Jo, der kom jeg på noe å skrive om. Skulle ønske du hadde adressen, skulle du ikke?

Hanna Hvattum said...

Jentelus-smentelus... :) Takk! Og du skulle ønske at jeg ønsket det, skulle du ikke?

Anonymous said...

Jo, egentlig. Om du klarer å finne navnet mitt ut fra det jeg kommenterte i posten etter dette, og du vet alderen min, og at bloggen ligger på msn spaces, så har du en mulighet til å tenke deg fram til adressen. Du forstår at du har truffet om du gjør det. Jeg kan jo ikke gjøre det for enkelt?

Hanna Hvattum said...

Vel, det kan du jo. Jeg er kanskje nysgjerrig, men så interessert i bloggen din er jeg ikke...

Anonymous said...

Si ikke det...

Hanna Hvattum said...

Du er så kitch! Og jeg velger å tolke det som et lidende "Si ikke det, for da faller jeg om". (mohaha! Ikke skriv tvetydige setninger når du kommenterer meg!)