Wednesday, January 25, 2006

Note to self:

Ikke sovne med vått hår så lenge du har lugg...

11 comments:

Anonymous said...

Er dette siste skrik?

Anonymous said...

sexy

Anonymous said...

Jah...det ser ut som om Hanna har blitt fortapt i harry-trønder riket for evig og alltid...buuhhuu...Er det den sveisen som er inn der oppe nå? Come back to us Hanna...Come back...before they destroy your brain totally..

Arturolies said...

Kvise! :-D

Hanna Hvattum said...

Ja, Martin... Note to self; Ikke sov med vått hår så lenge du har lugg, for da får du kvise. Hadde det ikke vært for at du er nordlending ville jeg lurt på hvor du fikk logikken fra;)

Arturolies said...

Har du sett sveisen min i det siste? Sånn, de siste 5 årene? Når skulle jeg liksom hatt "våt lugg" og gjort denne erfaringen?

Forøvrig er luggen min skrantende, dessverre.

Hanna Hvattum said...

Martin, typisk nordlending... Du trenger vel strengt tatt ikke ha erfart dette for å skjønne at det var den relativt oppegående luggen jeg refererte til:)

Anonymous said...

Note to Hanna.
Ikke sovne med vått hår så lenge du har lugg... -og ikke legg det ut på bloggen!(?)

Hanna Hvattum said...

Godt poeng, Preach.
"If I just close my eyes it will all go away..."

Noen er den typen som ler av sine egne "feil" (og ikke har noe i mot å dele dem med andre), noen er redd for dem.
Gjett hvilken type jeg er.

Anonymous said...

Et tegn på lite selvhøytidelighet å legge ut bilde av høyt hår. Det er kult, synes da jeg. Skal vi kjøre bil ned løvebakken sammen?

Hanna Hvattum said...

Kjære Eli. Ja, du er veldig kul (eller kitch, som man sier i Oslo)! Og jeg tror virkelig det stuntet satte noen pluss i boka hos velgerne. You go girl! or drive....