Tuesday, January 24, 2006

Kjære Kristin.

Jeg skal ikke påstå at jeg er noen ekspert på presse. Jeg skal ikke påstå at jeg er høyt utdannet. Jeg skal ikke påstå at jeg ville taklet det fint å være minister. Men jeg ser bra ut med lue.

Når du har håndtert pressen mange ganger før, når du kan skilte med en utdanning i realfagstudier ved UiO (1980-81), siv.øk. ved NHH Bergen (1985) og mellomfag sosiologi ved UiB (1986), når du kan si at du har sittet i ministerstolen en stund, burde du ikke skjønne at du ikke burde stille opp på bilder som dette?"Jeg stortrives med mer fritid enn før," uttaler Kristin Krohn Devold til Dagbladet.

3 comments:

Anonymous said...

Kanskje Kris ikke er best i alt, slik som andre er?

Anonymous said...

Allværsjakker og stygge luer er noe alle realfagsstudenter går i. Sånn er det bare..Det henger nok igjen. Jeg syns egentlig hun kler dette antrekket mye bedre enn militæruniformen! Jeg syns dette ser ut som en soloreklame fra 50-tallet. Jeg blir faktisk litt glad inni meg av å se på bildet. Hun prøver kanskje å få folk til å assosiere noe hyggelig med henne..noe søtt..sånn som solo, hehe!

Anonymous said...

Jeg synes hun var litt søt jeg...Litt koslig bilde, men det så litt rart ut med den bakgrunnen. Og jah, luen var litt over the top, men det er bedre at hun har mer fritid enn prøver å styre Norges militære mer og mer mot USA spør du meg...Fint fint...fritid er bra..