Thursday, January 12, 2006

Duer, pjusk og andre viktige ting.

Det skjer så mye i livet mitt. På to dager har jeg vært en ballong, en trone, et slott, en rise og et hjerte. Blant annet.

Men i forrigårs skjedde det noe ekstraordinært. Det kom en dueflokk mot oss, og vi dukket og duene skjønte at de skulle fly forbi. Men en due bestemte seg for å sette seg på hodet mitt. Og da lurer jeg på; Ser jeg ut som et tre? En bygning? En stolpe? Eller er duer mindre smarte dyr?

I dag oppdaget jeg at pjusk er for meg som sex er for den stereotype gutt. Jeg har mistenkt det før, men i dag falt jeg ut av en samtale fordi jeg satt og tenkte på pjusk. Ja.

4 comments:

Anonymous said...

Kjære Hanna. Du gir meg mye glede av å kunne få lese dine smågale, absurde og hysterisk morsomme kommentarer. Takk! Sånt trenger man når det er fjerde 12-timers dagen man sitter på HiO og stresser med oppgave. Så ja, takk kjære du. :)

Hanna Hvattum said...

værsågod!! (:

Anonymous said...

Hanna.... jeg vet ikke om jeg kan pjuske deg mer nå... Jeg elsker deg jo, men ikke på den måten liksom... Sorry! Olivia xxx

Hanna Hvattum said...

Hehe... Det er som sex med tanke på at jeg kan falle ut av samtaler. Men utenom det er det kos. Sex er sex, kos er kos, jeg kan forskjellen, kjære:)