Saturday, October 11, 2008

Oh no, I've said too much

Jeg har fått en ny venn. Vi snakker om hvor vi kommer fra og hva vi har drevet med før.

Hanna: Var du med på (sensur)revyen det året de hadde blå plakat?
Person: Jaja, den var helt forferdelig, helt umulig å forstå hva som... Hva som... Hva som... Du kjenner personen som laget plakaten, gjør du ikke?
Hanna: Ja.
Person: Ehm... Vel, instruktøren elsket plakaten! Og den var fint utført, grafisk, mener jeg. Eller; tror jeg, det kan jeg ingenting om, egentlig. Vedkommende fikk sikkert bare veldig rare instruksjoner fra instruktøren. Han var veldig rar.
Hanna: Ja.
Folk har forskjellige måter å reagere når de blir nervøse. Mannen på bildet begynner, som så mange andre, å pille på ting.

6 comments:

Anonymous said...

Jeg vil også ha nye venner! Har du noen til overs?

/* Steinar */

Anonymous said...

That's you in the corner?
That's you in the spotlight, loosing your religion?

Magnus said...

hehehehehehe.




(very nice photo)

Hanna Hvattum said...

@steinar: Tror jeg har noen i Trondheim som har mindre å gjøre enn før sommern, siden jeg har flyttet :) Men trikset er kanskje å starte på ny skole?

@andy: Karaoke?

@magnus: he he. :)

Hans Christian said...

Når jeg blir nervøs pleier jeg å reagere med vanntro.

Hanna Hvattum said...

Nei?! Virkelig?!