Friday, October 12, 2007

Mitt liv akkurat nå - en kort oppsummering

Jeg har bodd en stund på det nye rommet mitt. Jeg har gjort det til mitt. I kollektivet bor det en annen jente og tre gutter. Vi bor i et hus. Vi har to etasjer, hvert vårt rom og et hyggelig kjøkken. De er hyggelige alle sammen og vi samles tilfeldigvis på kjøkkenet og har samtaler på morgenen, på ettermiddagen og noen ganger om nettene.











Jeg er en del på skolen, på NTNU Dragvoll. Jeg tar bilder av de rare lappene jeg finner der. I forigårs fant jeg en lapp der det stod at en gutt som het "Gabriel" lette etter en norsk jente som het "Theodora". Han hadde møtt henne i London i sommer og hun studerte språk ved NTNU. Han hadde sendt mail til NTNU og noen hadde hengt opp mailen hans flere steder. Jeg tenker at "Gabriel" har tatt et leap into the void. Nå henger han der og venter på hva som skal skje.Dette er en dør på NTNU Gløshaugen. Noen ganger er jeg der for å spise lunsj med Cecilie og Jon Harald. De er veldig hyggelige. Jeg har kjent dem lenge. Vi snakker sammen om ganske store ting, og noen ganger små ting. Vi snakker sammen alt for lenge, sånn at vi kan risikere å få dårlig tid til noe annet vi skal etterpå. Det er det vanskeligste; å prioritere mellom noe man liker og noe annet man liker/trenger. Som samtale&te og søvn.

Mitt liv akkurat nå - en kort oppsummering: Samtale&te og søvn.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg setter stor pris på å drikke te. Jeg har mangedoblet tekonsumet mitt etter sommeren. Senest i dag drakk jeg en nydelig ceylon-te.

Men jeg skulle fått meg litt mer søvn.