Friday, March 30, 2007

Vår

Våren er kommet. Jeg har fanget noen øyeblikk fra livet mitt.
Min helt private dagbok. Om meg, deg og selvølgelig hester. Fra butikken som har alt under Bunnpris. Jeg er sikker på at man finner hester i hyllene deres hvis man leter på de riktige stedene.
Sommersko. Første dag med basketsko ute; onsdag!
Jeg endte opp ute i gangen på Feliz, mens Eva lette etter meg, ved siden av et par som klina. Hun hadde klart å sette fast papir på skoen uten å merke, jeg tok bilde uten at hun merket det. Skulle bare mangle, så mye innlevelse de hadde i kveldens erobring. Rett ved siden av meg. Litt for nærme.

3 comments:

Panama said...

wow. husker du minnebokstyret? jeg fikk aldri topp-skoledagbok, og det gråt jeg meg i søvn over. ha en fin påske. klem

Anonymous said...

Våren er i Kragerø også. Jeg sitter på bryggen, og har klart å snylte til meg et trådløst nettverk på andre siden av fjorden. Det er herlig.

Hanna Hvattum said...

Ja, jeg husker det! Jeg hadde toppdagbok mange år. Bortskjemt som jeg var. Nå er min favoritter de litt tynne med bare vennersider.

Våren er definitivt ikke i Trondheim, så det er bra vi dro derfra. Best for meg, så noen av helårsvennene mine er i nærheten når jeg feirer at jeg blir eldre. Hurra! Alle er invitert, selv om de ikke vet om det.