Wednesday, April 04, 2007

Vaniljeis

I diskusjon om hva vi skal servere som dessert gjør jeg en lekker sammenligning:
- Vaniljeis er som en hvit singlet, den går til alt!

Svelle, en mann forbi livets topp, men med vakkert oppsyn og god humor får med seg sammenligningen.
- Hvit singlet, går til alt? Jeg synes liksom aldri jeg får brukt min.Svelle. En mann forbi livets topp, men med vakkert oppsyn og god humor. En mann uten evne til å se når man kan bruke en hvit singlet.
Men med evne til å se når museørene må frem.

2 comments:

Anonymous said...

Hehe. "Forbi livets topp"? Den kunne du spart deg, det er ikke akkurat knallfett å være nesten halvveis til femti, kan jeg fortelle.

Ellers takk for, ehh, det med oppsynet! Og flott bilde av en ung Svelle! Hvor fant du det?

Øistein

Hanna Hvattum said...

Unnskyld, Øistein, den er kanksje litt ufin, men likevel nødvendig for å forklare hvor i livet vi er kommet. Det er så trist, men likevel sant. Nå er det 16-åringene som har kontrollen, med magetopper og nye mobiltelefoner som blinker i neon. De har fremtiden foran seg. Vi er pasé.

Så ok, vi har kanskje ingen fremtid, men vi er fortsatt pene og morsomme. Det kunne vært mye verre.