Monday, August 20, 2007

Ting som ikke er morsomme, del 2

Så... Jeg var innom en musikkforretning i dag. Jeg kjøpte en gitarholder. Den skal henge på veggen, og føre til at gitaren min tar mindre plass på gulvet.

, sa fyren som jobbet i butikken. Du bare spør en gutt, eller mann, som er i nærheten om han kan hjelpe deg med å skru opp holderen.
Haha, sa jeg. Eller jeg lo, da.

Så betalte jeg.

Så sa fyren som jobbet i butikken Du bare spør en gutt, eller en mann, som er i nærheten om han kan hjelpe deg med å skru opp holderen.

Da skjønte jeg at han ikke spøkte første gangen.

Det gjorde ikke jeg heller da jeg sa at jeg har drill.
Og jeg er ikke redd for å bruke den.
Ern, ern. Typisk drill.

5 comments:

Anonymous said...

Så... Hvem spurte du?

Anonymous said...

Det var det jeg visste, at du ville egne deg som drillpike.
:-P

Anonymous said...

Hvis jeg noensinne kjøper en gitarholder, skal du få lov til å henge den opp. Jeg er nemlig håpløs med drill =)

Simpson said...

Go Hanna! Tror du er suveren med drill jeg (som så mange andre ting!).

Hanna Hvattum said...

@butikkfyren: Den henger vakkert på veggen. Åpent hus og visning om ønskelig.

@anonymous: Takk skal du ha, paps:P

@Steinar: Den er grei! Jeg stille opp:)

@simpson: Takk! :D