Saturday, August 25, 2007

En tur på Ikea

Du er ganske mjuk, du, sa djM i det jeg klarte å lukke egget helt. Ja, sa jeg. Jeg er ganske myk. Vi burde hatt kamera, sa E2. Ja, sa jeg, vi burde hatt kamera. Jeg har faktisk et i lomma. Jeg krøllet meg rundt inne i egget og klarte å lirke ut mobilen, med et ganske-dårlig mobilkamera som fikk duge.

KLIKKDet ble veldig fint, sa E2. Men det synes ikke så godt at du sitter inne i egget, og at det er et egg i barnestørrelse. Vi burde filme, sa djM. Det er filmkamera på mobilen, sa jeg.

SNURR FILM

Ikea er så græslig kult, sa djM. (Sånn ca, i hvert fall, hun er ikke som oss andre. Hun er fra Stavanger.) Vi nikket. Tenker dere det samme som jeg, spurte E2 og nikket mot en installasjon. En installasjon, laget bare til oss. Fra omtenksomme Ikea:Det var på tide å skli på sklien vår. Og så spise kjøttboller til middag.

4 comments:

Agnete said...

haha! fantastisk!
filmen bidrog med uvurderlig tilleggsinformasjon! :D

nc said...

jeg er mer enn imponert.
Du er myk, baby...

Hanna Hvattum said...

Kanskje vi kan kalle meg Hanna Slangekvinnen Hvattum fra nå?

Martin Hvattum said...

holy crap!