Monday, June 12, 2006

Rosa skum

Da jeg vasket håret mitt i dag ble skummet rosa. Og det synes jeg var veldig koselig.
Hvordan kan man klare å tenke kjipe ting når man har rosa hår?

Man kan klare det, men jeg tror man må prøve hardere enn ellers. Akkurat nå er det så varmt ute at når man dusjer for å slutte å være svett, da blir man svett av å ta på seg klærne igjen. Da er det siste man gidder å bruke kreftene på å prøve å tenke kjipe ting. Selv om man ikke hadde hatt lysrosa, overgang til peach-farget hår. Meg og de gamle damene på 80-tallet.
xx
Vi er en fin gjeng, de gamle damene og jeg!

9 comments:

Anonymous said...

Du skifter hårfarge nesten like ofte som jeg gjorde. Det kan jeg digge - skikkelig. Hva blir neste?

Hanna Hvattum said...

antakelig brunt igjen... men nå trives jeg som lys. det er litt lysere nå, mindre rosa, mer peach. men det er dyrt å fortsette i lysere nyanser, så jeg må nok tilbake til jordfarger om ikke så lenge...

kommer du på sommerfesten hos Oprah, Dennis?

Anonymous said...

når/hvor er den? jeg vil også komme, men jeg er opptatt med promotering av singelen min. Koz & klemz - A

Hanna Hvattum said...

Aylar... Jeg sa det i fjor, og jeg sier det igjen: Du må være invitert. Sånn er det bare.

Anonymous said...

Om jeg farger håret rosa, da?

Hanna Hvattum said...

Aylar. For å være helt ærlig er jeg lei av at du prøver å være meg. Du vil alltid være en kopi. Oprah er enig. Hvis du prøver å stole på deg selv kanskje du blir invitert neste år.

Margrete said...

Smårar farge.
Men du heter jo Hanna.

Anonymous said...

Var ikke noe fint!

Hanna Hvattum said...

Hva sier mor? Jo, hvis du ikke har noe pent å si, ikke si det. Sånn er reglene på Utopia. Med mindre det er meg som sier det:)