Thursday, September 11, 2008

Overraskende=morsomt, eller nei

Det var en gang en jente som skulle på fest. Hun skulle få være med en venninne og visste ikke om hun kjente så mange andre på festen. Det synes hun var spennende, for hun likte godt å treffe nye mennesker. Hun likte også kleine situasjoner og mente at det sjeldent ble like kleint med folk man kjente godt som det kunne bli med folk man ikke kjente. De kunne ikke være like sikre på om hun tulla.

Det var mange hyggelige og danseglade folk på festen. Jenta og venninnen danset også, og ble så varme at de bestemte seg for å gå ut på verandaen for å kjøle seg litt. I det de kom ut døra landet en røyk i hodet på jenta, men den falt fort ned og ingen skade var skjedd. Kameraten til røykkasteren fikk latterkrampe av situasjonen, og snartenkt som jenta var tenkte hun at det var en god mulighet for å skape litt kleinhet. Hun spurte kameraten bryskt; Er det morsomt at folk skader seg? Han sa; Vel, når man har drukket nok er alt som er overraskende morsomt. Virkelig, sa jenta og kastet en flaske på han.

Så viste det seg at ikke alt som var overraskende var morsomt, likevel.

4 comments:

C. said...

HAHAW!
=D

Cultcinema.net said...

haha, ble det blodutredelse? blodutredelse er kanskje ikke så fantastisk morsomt, men likeså et svært viktig element i enhver god historie.

Karen said...

Jeg må tygge litt på den. Det vil si, jeg forstår, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på stemningen på verandaen. Den fremstår for meg som litt ubehagelig, allikevel så deilig klein.

Hanna Hvattum said...

Stop chewing!
Du er inne på noe :)
Sånn jeg ser det: Litt ubehagelig blir til deilig klein hvis man vil.

Om det ble blodutredelse vet jeg ikke. Han og jeg har prøvd å holde kontakten.