Tuesday, August 26, 2008

Alkis

En venninne ringer meg på vei hjem fra byen.

Hun: Ja, tenkte jeg det ikke! Du er våken når klokka er to!
Jeg: Ja, jeg er vel det. Har du vært ute?
Hun: Ja, en liten tur.
Jeg: Er du full?
Hun: Nei, det er jeg ikke. Bare litt brisen.
Jeg: Ok.
Hun: Nå fikk jeg lyst på kebab...
Jeg: Haha, du er full!
Hun: Nei, men det er jo så godt!
Jeg: Særlig...
Hun: Seriøst, jeg er ikke full! Jeg kjøper kebab selv når jeg ikke er full. Men... Hvor er kortet mitt? Herregud! HERREGUD, og hvor er mobilen min?!

3 comments:

Anonymous said...

Hehe, jeg har vært der; gått rundt i ti minutter og lett etter mobilen min, inntil hun jeg pratet med lurte på hva jeg lette etter.. Jeg skjønte ikke før hun nesten var ferdig å le av meg av jeg snakket i den.

Og jeg var edru..

Akhtar Chaudhry said...

HANNA!Hvor er personvernet?

Hanna Hvattum said...

Du mener alle skjønte det var deg da jeg skrev "en venninne"? :) Jeg er (ganske) opptatt av personvern. Det er (den halv-nakne) naboen min.