Sunday, August 24, 2008

En helt vanlig skoleuke

Denne uken startet jeg på skolen og de første tre dagene har vi brukt på å skape en superhelt. I sommer kjøpte jeg en seiledrakt som jeg ikke viste hva jeg skulle bruke til, men den kostet bare 100 kr og det føltes som et sånt tilbud man ikke kunne si nei til. Jeg finner sikkert et naturlig bruksområde for den selv om jeg ikke seiler noe særlig, tenkte jeg og rett skulle jeg ha. Fredag skulle vi presentere superhelten vår for de andre førsteklassingene og den heldige utvalgte i gruppa som skulle være WaterStrider (en mann med vannloppemutasjon som kunne gå på og kontrollere vann) tok på seg seiledrakten, som er litt liten, ventilerer dårlig og sitter godt mange steder.

Gjør det noe hvis vi putter noe i skrittet ditt? spurte en på gruppa. Vi laget noen ekstra muskler og viste frem WaterStrider. Høres ut som en helt vanlig skoleoppgave, sa Nico, min venn som går i andre klasse.
En helt vanlig skoleoppgave!En helt vanlig skoletime?
Bildet er hentet fra Toothpastefordinner.

No comments: