Sunday, September 09, 2007

Telefonen ringer, del 2

Jeg har anskaffet meg nytt abonnement (som andre også har) så jeg kan ringe gratis til en del jeg kjenner. I dag snakket jeg med en venninne (hun gikk på do denne gangen også) og plutselig gikk det opp for oss at ikke bare var ringeminuttene gratis, det koster heller ingenting i startpris.

En venninne: Det betyr at vi kan ringe hverandre, bare si hei og legge på igjen. Helt gratis!
Awesome Hanna: Ja, fett!
En venninne: Ja, awesome, akkurat som deg!
Awesome Hanna: Skal vi gjøre det? Hehe.
En venninne: Hehe. Ja!
Awesome Hanna: Hehe, neida, jeg bare tulla... (Pause) Hallo?

Telefonen ringer.En navnløs venninne.
Hun har mange gode egenskaper, også. Hun ringer for eksempel ofte til meg.

2 comments:

Akhtar Chaudhry said...

Det er nesten som penger i lomma.

Hanna Hvattum said...

Nesten... Mindre penger ut av lomma, i hvert fall.