Wednesday, June 27, 2007

Dette skulle vært en post om at vi reiser til Fiji i morgen tidlig, og skal kose oss og slappe av i to uker

Så ble klokka halv to og det var under tolv timer til vi skulle reise, og mamma lurte på om jeg hadde elektronisk pass. Jeg ante ikke. Jeg ante ikke hvordan et elektronisk pass ser ut.

- Hvorfor trenger jeg det?
- Mellomlanding eller stopp i USA.
- Ah. Fikk du vite det nå?

Mamma liker ikke lese papirer før hun må.
Må er tydeligvis relativt.

Lurer du på hvordan et elektronisk pass ser ut? Slik:
Foto: Scanpix/ Stein J. Bjørge

4 comments:

Anonymous said...

Håper du spøker nå?
Hvis ikke håper jeg virkelig du finner på noe lurt... Kan man ikke få elektronisk nødpass?

Anonymous said...

Står på facebook at du er på Fiji!
Ha en fin ferie!!!

Anonymous said...

Ho hei, sånn har jeg :-). Kosta en kvart formue... 1000 kroner, for ti år. Altså effektive 100 kroner i året...føler liksom at en må reise litt for å få valuta for pengene etterpå...

Panama said...

jeg håper du har det veldig fint på turen. jeg tror det er like varmt her som der. altså i nord-norge.