Friday, December 29, 2006

Snøballer

I dag tok vi turen til Deli de Luca. Det er et eventyr av en butikk, som bare finnes i landets hovedstad, og når undertegnede ikke bor i storbyen synes hun det er ekstra stas med alt det morsomme de har der. På disken lå det en beholder med Snøballer, 1stk - 7kr, 2stk - 12kr. Oppi beholderen lå det kule på kule, dekket av hvit snø.

Hm. Mm. Tenkte undertegnede. Hun lurte på hva slags godteri det var. Hun spurte herren bak disken. Han tittet oppi beholderen. Han tittet på skiltet.

- Snoballer... ? Jeg veit da faen.
Et bilde av utsikten fra leiligheten. Bare fordi den er vakker.

6 comments:

Anonymous said...

deli de luca folka ass, veit jo ikke no!

Anonymous said...

I think he was kinda cute... :P

Panama said...

hihi, men det som er viktig er å spørre videre, Hanna. For det har vi lært på skolen.

Hanna Hvattum said...

Godt poeng, Panama! Men jeg utelot å fortelle at jeg oppdaget at de var fyllt med sjokolade. Og jeg kjøpte ikke EN! Og da spør jeg videre: Hvorfor ikke?

Panama said...

Fordi du var mett etter kalkunen? Fordi du hadde hørt på The Shins og var i ørska? Fordi du var opptatt med å snakke? Smile? Fordi?

Hanna Hvattum said...

Antakelig snakking og smiling... Geez, that stuff can fuck up anything! :)