Monday, December 04, 2006

Leger er kule

Jeg duppet av.
Dragvoll. Moholt. Bunnpris på Lerkendal. Gløshaugen.
Pokker, Samfundet!
En for langt. Jeg satt innerst mot vinduet, og prøvde å si; Unnskyld, for å kunne klemme meg ut før dørene lukket seg. Men jeg hadde ikke stemme (flaks.), og endte med å dytte til han som satt ved siden av meg. På veien ut slo jeg vesken min i en annen fyr, og rakk å se at flere mennesker så smilende på meg.

Jeg mistenker at jeg kan ha snorket, fordi nesen min er litt tett for øyeblikket.
I morgen skal jeg til en sånn. Og hun skal si: Åja, du har jo lkdghkfgjdfbg. Her skal du få medisin. Du blir frisk på to dager.
Da skal jeg si: Takk. Leger er kule.

4 comments:

Anonymous said...

så til sakens kjerne... fikk du sånne magiske drops som gjorde deg frisk på en to tre?

Hanna Hvattum said...

Nei... Hun sa at jeg ikke hadde noe som kunne behandles, jeg er bare litt syk. Og at jeg måtte slutte å prate for at stemmen min skulle bli fin igjen. Vi ble enige om at jeg skulle slutte den dagen jeg er ferdig med å være instruktør, om en og en halv uke. Men jeg fikk en resept.

Og nå sitter jeg her og har nettopp skrevet ferdig en eksamen som skal leveres i morgen, og tenker at i løpet av morgendagen skal innom apoteket og hente cosylanflasken min... Morfin, gjør meg fin.

Drops mottas med takk:)

Anonymous said...

Cosylan... Tjohei! Rød trekant det er det ikke?

Hanna Hvattum said...

En diger en! Morfin, morfin, gjør meg fin. Min første frikveld, uten oppgaveskriving, på en del uker... Deilig:)