Monday, September 11, 2006

Hei

Mitt navn er Hanna.
I dag har jeg vært syk. Derfor har jeg sittet i sengen min og prøvd å ikke gjøre så mye. Det har endt med at jeg har hørt på musikk på pcen min, og sett på gamle bilder. Jeg har funnet mange fine bilder. Blant annet noen av familien min.

Og da tenkte jeg at det er synd at de ikke er introdusert på bloggen. Innimellom dukker de jo opp... Her er et bilde av min mor:Det slekter jeg på... Heldige meg:)

Dette er et bilde av min far:Det slekter jeg også på. Heldige meg:)

Dette er et bilde av min bror:
Her er han i barnehagen. Barna digget han. Selvfølgelig.
Han er verdens kuleste bror. Flaks for meg at han dukket opp da jeg var to år, ellers hadde jeg nok kjedet meg en del.

Dette er altså min ryggmarg. Det kan være greit å ha sett den og.

No comments: