Wednesday, May 24, 2006

Si noe!

Dataen min har sluttet å snakke. Vanligvis snakker den masse... Men nå sier den ingenting. Bare "dutt". Og det vil jeg ikke at den skal si. Jeg vil at den skal si Funny little frog og Smiley Faces. Hadde jeg bare visst hva som var feil... Da skulle jeg fikset det, vesle Bianca Toshiba!Denne synger Funny little frog. Og hadde det vært opp til meg, Bianca Thosiba, hadde du også sett ut som denne mannen. Ja, det er andre gangen jeg avbilder denne mannen på bloggen min på svært kort tid. Og det er det en grunn til.

1 comment:

LemonTree said...

nei og nei...en stum pc er det værste av alt! Min er heldigvis veldig snakkesalig, den sier til og med "you are cool!" og "i love you"...får selvtillit av min lille Noah Apple. Men jeg skal sende en mail til Bianca jeg, så får vi en oppklaring i saken snart.