Sunday, May 21, 2006

BlondineHanna

Da jeg handlet bleking på lørdag spurte jeg; jeg har farget håret før, tror du det har noe å si?
Nei, sa damen i butikken.

Kvart over seks, et kvarter etter at alle kjøpesentre i nær beliggenhet hadde stengt, var det klart at det hadde noe å si, da etterveksten min, som var på 1 cm hadde blitt bleket lyst, og resten var oransj.

Så tok jeg bussen til city syd, hvor jeg alltid går meg vill, og var fremme der ti over sju. Fem over halv åtte hadde jeg fått hjelp i lange baner, av en som faktisk visste hva hun snakket om, og hadde med meg avfarging og farge i lys nyanse. Og en gave fra damen i butikken. Bruk dette, sa hun, værsåsnill.
Dette er hårkur. Et tusen takk tror jeg er på sin plass.

2 comments:

Anonymous said...

Det var helt opplagt feil bilde... Det vet du godt!

LemonTree said...

but I have seen the REAL picture...muahahahaha...