Monday, May 29, 2006

Koffert

Fra: Hanna
Dato: 2006/05/27 Sat PM 04:44:34 CEST
Til: mamma og pappa
Emne: Koffert

Hei mamma og pappa!

Nå spør jeg om noe dere kan si nei til. Jeg har lenge
tenkt at jeg burde ha en trillekoffert. det er dobbelt
stress å reise hjem (og andre steder) når jeg ikke har
det, for det pleier å bli tungt. nå har jeg lett litt,
og funnet en til 699, god kvalitet og stor. men jeg
er langt fra å ha råd til det. derfor lurte jeg på om
dere kunne tenke dere å betale halvparten hver og gi
meg denne trillerkofferten. ja, det var det.

Jeg er såååå glad i dere... :D
klem fra Hanna

Fra: pappa
Dato: 2006/05/27 Sat PM 11:44:29 CEST
Til: mamma
Emne: [Fwd: Koffert]

Sleip datter vi har.
OK for min del. Hva med deg?
P

Fra: mamma
Dato: 2006/05/28 Sun PM 09:14:35 CEST
Til: pappa
Emne: Re: [Fwd: Koffert]

Ok, send det glade budskap. :o)

Fra: pappa
Dato: 2006/05/28 Sun PM 09:27:14
Til: Hanna
Emne: Re: [Fwd: Koffert]

Etter grundige overveielser og betydelige mengder
motforestillinger på foreldreplan (jfr. ovenfor)
har foreldrekonstellasjonen kommet fram til at vi
under berettiget tvil kan innfri søknaden (som for
øvrig hadde mange gode poenger. Særlig det avsluttende.)

5 comments:

Arturolies said...

Nå begynte jeg å tenke koffert

Hanna Hvattum said...

akkurat kl 2:34? sykt at du befant deg her, for å skrive en kommentar til posten min, i det øyeblikket du begynte å tenke koffert.

Hanna Hvattum said...

også heter posten Koffert også! syyyykt!

LemonTree said...

jeg tenkte koffert jeg og..men jeg tenkte på en koffert riktingnok...så..jah..koffert on my mind.. Jadda..men SÅ BRA DA!! Nå får du trillekoffert!!! YEEEEY!! Jeg skal snart få meg kermit sko jeg!!! Yeeeey!!

lov on! klem

Hanna Hvattum said...

hehe, fett! de er kule, but I could never pull them off. men du kan! Go Darjan, Go Darjan:)