Thursday, March 16, 2006

Moralske grunner

En studie gjengitt i det amerikanske tidsskriftet Aesthetic Surgery Journal kan vise til at kroppskirurgi som brystløft kan gi bedre sexliv.
Forsker Guy Stofman, leder av enheten for plastisk kirurgi ved Mercury Hospital i Pittsburg, har uttalt til Fox News at man tidligere har hørt at denne type operasjoner gir bedre selvtillit og trivsel og at kvinnene føler seg mer seksuelt tiltrekkende, men det er første gang man har fått informasjon fra kvinnene selv som bekrefter disse antagelsene.

Videre advarte han kvinner mot lettvinte konklusjoner.
- Vi ønsker ikke at kvinner som er misfonøyde med utseendet sitt skal tenke: «Hvis jeg får fikset brystene mine så får jeg mer sex.» Man opererer ikke brystene for å få bedre sex, sier Stofman.

Når det virker som om du har svaret, da lurer jeg på følgende:
Hva er en virkelig god grunn til å opererekroppen sin, Guy?Dette var bildet Adressa hadde på saken.

5 comments:

Anonymous said...

En virkelig god grunn måtte jo være for å forandre på den!?

Hanna Hvattum said...

Ja, men det er jo gjerne grunner til at man gjør det... Og om det er fordi man vil ha større pupper, eller tror større pupper vil føre til et bedre sexliv, ja, da skal ikke jeg se på fra det dømmende hjørnet :)

Arturolies said...

Her, kjære:

http://www.queenmother.tv/nycgirl/amanda/aman.html

"a living Work Of Art"

LemonTree said...

Han mente vel bare at å få mer sex ikke bør være hovedgrunnen til puppe enlargement. Men i grunn bryr jeg meg ikke..De fleste som får silikon får pupper som er på to forskjellige planeter. Den ene på mars og den andre på pluto. DRIIITSTYGT!!! Ikke hør på Nike!!! DON'T DO IT!

Hanna Hvattum said...

Jeg skjønte jo det, da:) Men jeg syns ikke mer sex er noen dårligere grunn enn å bli "penere". Det går ut på det samme, spør du meg...

Og Martin, hun så veldig snill ut, hun smilte på alle bildene! Men hun hadde kanskje ikke noe valg med sånne lepper... :)