Sunday, February 12, 2006

Øyekast

"Det er bare et øyekast unna," kan man si. Et øyekast, det kan bety så mangt.

Personlig har jeg aldri sett et øyekast in action, og ikke har jeg sett resultatet av et heller. Jeg kjenner ikke så mange med glassøye. Men jeg tror resultatet kommer an på flere ting. Vindstyrke, f.eks. Og hvor sterk den som kaster er.

Dette kjøleskapet er et øyekast unna. Og den som kastet traff i tillegg posten med øyet... Glassøyne kan visstnok være særdeles klissete når man tar dem ut. Creds!

6 comments:

Anonymous said...

I løpet av mitt liv har jeg -aldri- hørt det uttrykket der. Er du sikker på at du ikke blander "øyeblikk" og "steinkast"? Om du skal være Kirsten Giftekniv, må du være rettferdig og la neste post omhandle "steinblikk".

Anonymous said...

hva er lengst: øyekast eller steinkast? eller hvordan fungerer det? kan man egentlig måle slike ting? eller er jeg bare vanskelig nå?

Hanna Hvattum said...

m. Gi deg til kjenne!

Anonymous said...

hva tror du? det er ikke så fryktelig snedig...

Anonymous said...

med begrensede ressurser, tipper jeg at m heter martin hvattum.

Anonymous said...

det er skikkelig feil også... men med begrensede ressurser så. skal jeg hinte, eller ikke? hmmm.. ikke ;)