Sunday, February 19, 2006

Mates of State!

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg liker koselige ting. Jeg liker ting som er veldig koselige. Og Mates of State har laget mange fine sanger og mange koselige videoer.


Mates of State - link til de koselige videoene
Det må nevnes, før man begynner å elske dem, at de er gift og spiller trommer og piano.
www.matesofstate.com (C)
Jeg anbefaler den øverste videoen, som en fan har laget til en av deres sanger. Den er fantastisk morsom. Jeg ler fortsatt og jeg har sett den fire ganger.
Men de andre er også veldig søte. Goods' orginalvideo er fantastisk og Fluke er litt fabelaktig.

4 comments:

LemonTree said...

loved them...where did you find that band? They are soooo funny!

Hanna Hvattum said...

Andrew (indianernavn; utrolig kul fyr på terkskelen til å bli familie) viste meg dem!

Anonymous said...

Jeg liker de også! Fatastisk video.. Hvilke geni var det som sa at du burde legge en link til bloggen din?

Hanna Hvattum said...

Olivia!