Wednesday, March 19, 2008

Blåmerker, del 2

Skrubbsåret har blitt hardt, hevelsen har senket seg, blåmerket har begynt å komme til syne og utelukker all tvil om at dette var et lite til middels stort sammenstøt. Ikke bare det nære området rundt skrubbsåret er blitt farget av hendelsen, neida, herligheten strekker seg nå i følge linjalen over 5x7 cm kne.

Da vi entret 2008 skrev jeg:
2008 skal være et år jeg skal slå meg mer.

Ikke fordi jeg liker selvskading, men fordi jeg skal kaste meg mer ut i ting.

Så langt har jeg ikke kastet meg ut i noen særlig grad, i hvert fall ikke fysisk.
Jeg skal ønske meg klatresko til bursdagen min, selv om jeg har høydeskrekk.

2 comments:

Anonymous said...

Jeg kommer fortsatt ikke over at du skled på et bananskall. Du sa det, og jeg så såret, men jeg tror det nesten ikke.
Men jeg gleder meg til du får deg klatresko. Du må du bli med ut en dag, og leke i høyden...

Det kan også føre til blåmerker om du vil.

Hanna Hvattum said...

Ja, jeg har vist det frem en del for å kunne bli trodd i ettertiden.

Jeg vil gjerne klatre med deg, men jeg trenger ikke flere blåmerker på grunn av fritt fall.