Monday, December 03, 2007

It´s a jungel out there

For noen helger siden hadde jeg finbesøk fra Oslo. Jeg har skrevet om det før. Nå skal jeg skrive om det igjen.

M-dog, spanjolen og jeg var på tur i et hus og etter hvert i en jungel. I jungelen så vi på to stykker med briller som kranglet. Vi satt på rekke og rad og tittet frem og tilbake mellom brilleslangene og deres slitne argumentasjonsrekker. Spanjolen var konsentrert i blikket, men til slutt måtte hun innrømme at hun ikke skjønte hva de snakket om. M-dog pekte og oversatte som seg hør og bør.

They´re fighting over who´s got the smallest dick. And he´s winning!

Ingen brilleslange hadde skarp nok tunge til å slå tilbake, og stillheten senket seg over jungelen.

Spanjolen lo.
Kampen hadde en vinner.Min definitive favoritt musikal på kassett. Da jeg var 5, da jeg var 15 og sannsynligvis holder det seg et par år til. Bildet er hentet fra www.fbut.org.

6 comments:

Anonymous said...

Ja, den er konge! Jungelboken på kassett slår alt! Jeg har hørt masse på den opp igjennom tidene, en klassiker :)

Anonymous said...

Hva er en pandafisk?

Anonymous said...

dette for eksempel :)
threadless.com/submission/54562/Panda_Fish

Hanna Hvattum said...

Hm...

Anonymous said...

Haha, jeg gir meg. Det er en Pandafisk.
Eller en spekkhugger

Anonymous said...

Denne M-Dog virker som en svært innsiktsfull mann. Utvilsomt kveldens vinner, og noe jeg tolker som en kvinnebedårer av rang.

Hurra :)