Sunday, May 06, 2007

Hanna bruker større deler av språket, del 5.

For en uke siden sa jeg setningen:
- Jeg stod på galleriet og det så ut som det var bra stemning. Det var som en festival!

Da lo Thomas godt, og jeg spurte hvorfor han lo. Jeg vet ikke, sa han og lo enda mer. Fordi du er inkluderende morsom.

Jeg spurte Thomas om det egentlig betydde noe som helst. Nei, sa han og tenkte seg om. Jo, kanskje at jeg ler med deg og ikke av deg!

Vi satser på at det er det det betyr.
Nytt uttrykk: Inkluderende morsom.De sier at en god latter forlenger livet. Her ler Jesus. Likevel døde han bare 33 år gammel.

4 comments:

Kristian Nesbu Vatne said...

bra uttrykk! likte det.

nc said...

Jesus døde bare 33 år gammel. Men så stod han opp igjen. Og for ikke lenge siden fortalte en mann på gaten meg at han lever. Så det var nok en god latter, tenker jeg. Men jeg lurer på hvem han lo med?

Eller av?

Anonymous said...

Maria Magda ler'n a'!

*Fnis*

Hanna Hvattum said...

Jesus lo med disiplene. Av seg selv og alle andre som gjorde det samme:) Godt forbilde på den måten, Jesus.