Friday, July 14, 2006

Jordbærfløte

I dag bestemte jeg meg for at; ja, Hanna, i dag skal du ha jordbær og fløte med sukker på til dessert. Du har ikke fortjent det av noen spesiell grunn, men du er ganske ok på generell basis. Jeg valgte meg en fin kurv, men da jeg kom til kjøleskapet fikk jeg et problem.

Matfløte?
Kaffefløte?
Jeg tenkte faktisk ganske lenge.

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg var i det logiske hjørnet da jeg valgte kaffefløte, for jordbær er mer mat enn kaffe. Men de hadde gjort det mye lettere for folk flest om de solgte jordbærfløte om sommeren.Kaffefløte er tynnere og mindre smaksrik, sier Hanna til hvattum.blogspot.com.

3 comments:

LemonTree said...

vaniljesaus all the waaaaaaay!

Margrete said...

Hallo.
Iskrem Hanna!

Hanna Hvattum said...

jeg velger å skylde på at butikken ikke hadde kremfløte. det hadde vært det åpenbare valget. og sannelig er det godt!