Thursday, April 06, 2006

Rascal

Dagbladet.no kunne i dag melde at man 25.mars hadde funnet en verdig arvtager til tittelen verdens styggeste hund. Sam, som døde i fjor, hadde lenge båret tittelen, og man lurte lenge på om man kom til å finne en hund som kunne følge i hans fotspor.

Dagbladet skrev følgende om den nye vinneren Rascal; Med slevende framtoning og et fjes bare en svaksynt mor kan elske fikk han den ærefulle «Ring of Champions»-tittelen.

Jeg skal ikke påstå at jeg har perfekt syn, men jeg er på ingen måte mor til noe som helst. Likevel synes jeg han er ganske søt!Rascal er dekket av vorter og fregner. Han mangler tenner, og klarer ikke å holde tunga inne i munnen, kan eieren dele med oss.

2 comments:

Julie said...

Haha, den var ikke mye nusselig! Den fortjener prisen..det med vortene tok kaka!

Hanna Hvattum said...

Den er jo helt nydelig! Det søte blikket, og tunga som den ikke klarer å holde inne i munnen... Jeg klarer ikke annet enn å synes at den er voldsomt søt:)